Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

"Είμαι στο πλοίο Νήσος Μύκονος σε ταξίδι από Χίο για Ικαρία..." γράφει ο Γιάννης Μακριδάκης (facebook, 29/10/2015)

..................................................................



Γιάννης Μακριδάκης




    Είμαι στο πλοίο Νήσος Μύκονος σε ταξίδι από Χίο για Ικαρία. Μόλις ανεβηκα μου είπε ο καμαρώτος σκάλας να περάσω από τη ρεσεψιόν για να μου αλλάξουν το εισιτήριο κ να πάω δωρεάν πρώτη θέση. Κάτι ψυλιάστηκα. Του είπα όμως ότι θέλω να κάτσω στο κατάστρωμα κ ανεβηκα πάνω. Το βαπόρι γεμάτο πρόσφυγες, τους οποίους οι καμαρώτοι φορώντας γάντια κατευθύνουν αμέσως προς το κατάστρωμα. Το ίδιο γίνεται τώρα που πιάσαμε Σάμο. Μια ξανθιά σαραντάρα φωνάζει στην παρέα της πέρχαρη "ελάτε, ελάτε, μας πάνε στην πρώτη θέση γιατί έχει πολλούς λαθρομετανάστες!!" κ μια άλλη πιο ηλικιωμένη φωνάζει σε έναν γνωστό της καμαρώτο "Μανώλη γιατί δεν φοράς γάντια; Μην τους ακουμπάς βρε παιδάκι μου!"
Το μισό βαπόρι είναι μες στη βρώμα, στις τουαλέτες δεν μπορείς να πλησιάσεις. Προφανώς δεν το καθαρίζουν καθόλου διότι το προορίζουν για τους πρόσφυγες, οι οποίοι βέβαια πληρώνουν κανονικά εισιτήριο αλλά αντιμετωπίζονται σαν κτήνη. Μόνον το μπαρ τους έχουν ανοιχτό στο κατάστρωμα κ τους πουλάνε πανάκριβα χάμπουργκερ, κοκακόλες κ καφέδες. Οι άνθρωποι πληρώνουν αλλά εισπράττουν τη σιχαμαρα κ τον ναζισμό των σιχαμένων νεοελλήνων. Πληρώματος κ επιβατών. Απκτηνωμενα κατακάθια της ανθρωπότητας συνταξιδεύουν μαζί μου αλλα στην πρώτη θέση όλοι τους. Στο κατάστρωμα είμαστε μόνοι εγω η παρέα μου, οι πρόσφυγες κ ο σκύλος μας κι έρχονται αμέτρητα τα προσφυγόπουλα ξυπόλητα ή με παπούτσια φθαρμένα όλα τουσ όμως γελαστά κ τον ταίζουν κουλούρια ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: